My name is Danijel, and I live in Croatia, city Bjelovar.
I am a new driver of yamaha MT01 , I had many motorcycles before this one and a lot of different experience, many were excellent motorcycles but none like this one. I started driving HONDA CT125 which is my school bike, then YAMAHA XTX660 which is very good for driving and travel, then APRILIA DORSODURO 750 which is a good bike for city driving because it is easy to drive and very powerful, then KAWASAKI Z750 which is too small for me because it is made for small people (no offence)... I am 190 cm tall. I also drove many different bikes before honda but these were all my own.
When I was 16, I had an opportunity to sit on and drive a yamaha MT01 and that's where my love for this bike started.
But I was too young then and I couldn't afford it, I could only dream. As the years passed I gradualy one bike at a time came closer to my dream.
And here it is... I own my Yamaha MT01 which was my biggest dream. It was a long and difficult road to get here..
Greetings to all MT-series drivers and owners, and I wish you a lot of luck and many kilometers on the road.
This is my short story, if there is anything you want to know just ask.
---
Il mio nome è Danijel, e vivo in Croazia, città di Bjelovar.
Sono un neo-pilota di Yamaha MT-01 , ho avuto molte moto prima di lei e un sacco di esperienza diverse, molti erano moto eccellenti, ma nessuna era paragonabile a questa. Ho iniziato guidando una HONDA CT125, la moto con cui ho cominciato ad imparare, poi una YAMAHA XTX660 che è molto comoda per la guida e i viaggi, quindi un'Aprilia Dorsoduro 750, molto buona per la guida in città perché è facile da guidare e molto potente, e infine una Kawasaki Z750 che è troppo piccola per me perché è fatta per le persone piccole (senza offesa) ... io sono alto 190 cm. Ho anche guidato molte moto differenti prima della Honda, ma queste sono state tutte le mie.
Quando avevo 16 anni, ho avuto l'opportunità di sedermi e guidare una MT-01 ed è lì che è iniziato il mio amore per questa moto.
Ma ero troppo giovane allora e non potevo permettermelo, ho potuto solo sognare. Col passare degli anni una moto alla volta alla volta mi sono avvicinato sempre di più al mio sogno.
Ed eccomi qui ... possiedo la mia Yamaha MT-01, che è stato il mio più grande sogno. E 'stata una strada lunga e difficile arrivare qui ..
Un saluto a tutti i driver della MT-Series e proprietari, vi auguro un sacco di fortuna e molti chilometri sulla strada.
Questa è la mia storia in breve, se c'è qualcos'altro che volete sapere di me basta chiedere.